Jeśli zakupiony przez Ciebie towar jest uszkodzony, paczka jest niekompletna lub znajdują się w niej towar którego nie zamawiałeś , prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji. Czas zgłoszenia uszkodzenia towaru, to 30 dni od daty zakupu. Natomiast czas rozpatrzenia reklamacji to okres 14 dni.
Jak zgłosić reklamację?
- Pierwszym krokiem jest pobranie, wypełnienie i przesłanie do nas formularza znajdującego się pod tym punktem. Uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą. Do formularza dołącz zdjęcie przedstawiające zgłaszane przez nas uszkodzenia, oraz podać jak najwięcej szczegółów dotyczących wady. Dodatkowo należy umieścić informację, czy interesuje nas opcja wymiany towaru, czy też zwrot gotówki. W ten sposób dział zajmujący się reklamacjami będzie w stanie szybciej odpowiadać na Państwa zgłoszenia.
- Po rozpatrzeniu Państwa zgłoszenia, zostanie wysłana wiadomość, w której zostanie umieszczona instrukcja, w jaki sposób odesłać do nas uszkodzony towar. Po otrzymaniu przez Państwa potwierdzenia nadania uszkodzonego towaru, otrzymują Państwo od razu zwrot gotówki na konto bankowe, lub nowy, nieuszkodzony towar, jeśli wybiorą Państwo taką opcję.
Jeśli zamówiony przez Ciebie artykuł nie spełnia Twoich oczekiwań odnośnie rozmiaru, lub jednak interesuje Cię inny wzór, istnieje możliwość wymiany towaru.
Co podlega wymianie?
Wymianie podlega rozmiar, oraz wzór, jednak by móc wymienić towar, musi on spełniać trzy warunki
- Towar nie może być używany, musi posiadać oryginalnie przypiętą etykietę, metkę.
- Towar musi posiadać dowód sprzedaży (paragon, faktura).
- Towar musi zostać wymieniony w okresie 30 dni od daty jego zakupu.
Jak dokonać wymiany?
Jeśli po otrzymaniu towaru, okaże się, iż rozmiar jest błędny, lub wzór nieodpowiedni, możemy dokonać wymiany. Jak to zrobić?
- Wypełnij formularz wymiany, który jest umieszczony zawsze wraz z zakupionym towarem. Odeślij do nas produkt, który chcesz wymienić, dołączając do niego formularz wymiany oraz dowód sprzedaży. Po otrzymaniu towaru, oraz rozpatrzeniu formularza niezwłocznie wyślemy produkt spełniający Państwa oczekiwania.
Zawsze masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów o których mowa:
ART 33-35 USTAWY Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34 ust 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Art. 35 ust 1. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
Art. 35 ust 2. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
Jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu. Aby otrzymać zwrot gotówki, konieczne jest odesłanie do sklepu internetowego zwracanych produktów.
Zwracany towar musi spełniać trzy warunki:
- Towar nie może być używany, musi posiadać oryginalnie przypiętą etykietę, metkę.
- Towar musi posiadać dowód sprzedaży (paragon, faktura).
- Towar musi zostać zwrócony w okresie 30 dni od daty jego zakupu.
Jak dokonać zwrotu?
- Wypełnij formularz zwrotu, który jest umieszczony zawsze wraz z zakupionym towarem. Odeślij do nas produkt, który chcesz zwrócić, dołączając do niego formularz zwrotu oraz dowód sprzedaży. Po otrzymaniu towaru, oraz rozpatrzeniu formularza niezwłocznie zwrócimy gotówkę na twoje konto bankowe.
- Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
- Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.(wypełnij numer konta bankowego znajdujący się w formularzu)