Jeśli interesują Cię zniżki i rabaty, to tutaj o tym przeczytasz. Poza tym umieszczamy listę najczęściej zadawanych pytań. Sprawdź czy nie ma tam Twojego pytania.
Robiąc zakupy otrzymujesz punkty.
Doceniamy każdą twoją aktywność w naszym sklepie. Każdy zakup objęty jest punktami w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów uzależniona jest od zakupionego towaru. Podczas składania zamówienia, otrzymasz informację o liczbie otrzymanych punktów za zakupy.
Co dostanę?
Za każde wydane 10zł otrzymasz 1 punkt , zebrane punkty będzie można wymieniać na rabaty w koszyku.
Zebrane punkty możesz wymieniać na rabaty. Jak to zrobić?
Jeżeli już posiadasz na swoim koncie punkty możesz zamienić je na rabat dla składanego zamówienia. Wielkość rabatu uzależniona jest od zebranej ilości punktów na koncie i naliczana jest w koszyku po aktywowaniu wybranej ilości punktów.
Jaką ilość punktów posiadam?
Ilość posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto w zakładce “moje konto”.
Ważne!
Żeby otrzymać możliwość zbierania punktów musisz mieć założone konto w naszym sklepie, aby to zrobić przejdź do zakładki “moje konto” i zarejestruj się.
Jeśli produkty w Twoim koszyku przekroczą łączną kwotę 300zł, to automatycznie pojawi się opcja darmowej wysyłki. Rabat na darmową wysyłkę jest stały i sklep zastrzega sobie prawo do jego wycofania.
Najlepszą opcją na uzyskanie rabatu na cały koszyk jest zapisanie się do naszego newslettera. Po zapisaniu się otrzymasz potwierdzenie subskrypcji oraz kod rabatowy. Kod jest jednorazowego użytku i dotyczy zakupów powyżej 200zł. Oznacza to, że kod użyjesz wtedy gdy twój koszyk przekroczy kwotę 200zł.
Jak wprowadzić kod rabatowy?
W koszyku znajduje się pole: “kod kuponu” – wypełnij go i zatwierdź przyciskiem “zastosuj kupon”. Kwota koszyka pomniejszy się o procent udzielonego rabatu.
Kodu nie można łączyć z innymi promocjami i kodami.
Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty były jak najlepiej opisane i przedstawione. Jednak nikt nie pomoże lepiej niż Ty.
Jeśli dokonałeś/aś zakupu np. koszulki – zrób sobie w niej zdjęcie. Wyraź swoją opinię o tym produkcie. Wskaż jej plusy albo minusy. Przydatne informacje takie jak rozmiar, nadruk, materiał itp. i przede wszystkim jak się ją nosi. Twoja opinia pomoże innym w wyborze.
Jak otrzymać kod rabatowy? Musisz zacząć oczywiście od kupienia produktu. Gdy będzie on już w Twoich rękach. Zrób zdjęcie. Zaloguj się na swoje konto i wystaw opinię pod produktem. Pamiętaj o dodaniu zdjęcia i wystawieniu oceny.
Kod rabatowy w wysokości 5% otrzymasz drogą mailową.
W koszyku znajduje się pole: “kod kuponu” – wypełnij go i zatwierdź przyciskiem “zastosuj kupon”. Kwota koszyka pomniejszy się o 5%
Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami o naszych produktach jednak pamiętaj, że kod rabatowy jest jednorazowy i możesz go użyć tylko jeden raz.
Kodu nie można łączyć z innymi promocjami i kodami. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania promocji bez podania przyczyny.
Chronimy Twoje dane osobowe i na Twoją prośbę usuniemy przesłane zdjęcia.
W tym celu skontaktuj się z nami np. tutaj sklep@motorock.pl
Jeśli wraz z zamówionym towarem otrzymałeś voucher z kuponem rabatowym, to możesz go wykorzystać na kolejne zakupy. Kupon upoważnia do otrzymania procentowej zniżki na cały koszyk i jest jednorazowego użytku. Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji rabatowej. Minimalna kwota zamówienia wynosi 300zł.
Jak użyć kuponu?
W koszyku znajduje się pole: “kod kuponu” – wypełnij go i zatwierdź przyciskiem “zastosuj kupon”. Rabat sam się naliczy.
Kodu nie można łączyć z innymi promocjami i kodami.
Wszystkie zamówienia staramy się realizować tego samego dnia. Standardowo realizacja zamówienia trwa od 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie, lub wyboru przesyłki “za pobraniem”. Jeśli z przyczyn niezależnych, lub przy zamówieniu towaru “na zamówienie” Twoja wysyłka się wydłuży to postaramy się poinformować Ciebie o tym fakcie.
Mimo iż dokładamy wszelkich starań aby wysyłane zamówienia były dokładnie weryfikowane, to jak zawsze istnieje ryzyko błędu. Jeśli tak się zdarzy przy Twoim zamówieniu, to skontaktuj się z nami telefonicznie, lub poprzez formularz kontaktowy. Podaj numer zamówienia i wszelkie niezbędne informacje do tego abyśmy szybko zareagowali i naprawili pomyłkę.